Camp Wauw

Ture og rejser

Camp WAUW er tre oplevelsesrige og uforglemmelige dage for dig og dine venner på Midtjysk Efterskole. Campen er fyldt med lærerige workshops, fællesaktiviteter, underholdning og masser af hygge.

Medarbejder
Sofie Laasby
Campen er fra d. 16. - 18. oktober.
Vi bliver samlet op i bus og kører samlet afsted til Campen.
Aldersgrænse
Fra 7. klasse til 18 år
500,-
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Hele forløbet er med til at booste dit indre, så du kan shine på det ydre!

Vi har stor fokus på CampWAOWs tre kerneværdier - fællesskab, sammenhold og empowerment! Du vil møde en masse skønne unge fra hele Danmark og opleve et stærkt sammenhold og fællesskab på tværs.
Vi har nemlig fyldt programmet med underholdning og sjove indslag, som Musik Quiz, Silent Disco, negleworkshop, danseworkshop og meget mere. Samtidig er der mulighed for at hygge i Thana’s Café, rundt på efterskolen eller bare på værelset med vennerne.

CampWAOW er med til styrke dit empowerment gennem hele oplevelsen, hvor hver enkelt workshop og aktivitet er faciliteret af dygtige undervisere.

Hele forløbet afsluttes med et brag af et show foran forældre, søskende og venner.

Campen er for 13-17-årige.

Se den nye folder om campen her: https://www.ungdomsskole.dk/mediafile.ashx?guid=af4a8517b74d4acc8a63f6ba5ee0eb2b

Eventet afvikles i Jylland på Midtjysk Efterskole, Vestergade 50, 7361 Ejstrupholm i samarbejde med over 20 af landets ungdomsskoler.
Det koster 500 kr. at deltage, som du betaler ved tilmelding.

Hvis du har nogle spørgsmål kan du skrive til Jeppe på jeil@kerteminde.dk eller ringe på 40356779.

Medarbejder

Sofie Laasby