65151770 // ungdomsskolen@kerteminde.dk

London i påskeferien 2025

Ture og rejser

Tag med Kerteminde Ungdomsskole til London 14.-18. april 2025. Oplev topseværdigheder, shopping, kultur og lækker mad sammen med dine venner. Tilmeld dig nu og glæd dig til en uforglemmelig rejse! Du skal gå i 8. klasse eller derover for at deltage i rejsen:-)

Medarbejder
Sofie Laasby
Pernille Cecilie Koksbang
Næste gang
mandag 14. apr. kl. 0:00 - fredag 18. apr. kl. 0:00
Aldersgrænse
Du skal gå på et af følgende klassetrin: 8. 9. 10.
Pris
Pris i alt: 5000 Depositum indbetales senest. 14. november 2024 Restbeløb betales senest 27. februar 2025
Antal ledige pladser
Der er 10 pladser tilbage.

Påsketur til London 14. - 18. april 2025

Er du klar til at tage med på en uforglemmelig rejse til London? Kerteminde Ungdomsskole inviterer dig til at opleve en af verdens mest spændende byer sammen med dine venner!

Her er hvad du kan glæde dig til:

🌟 Top Seværdigheder: Tag selfies foran Big Ben, Buckingham Palace, Tower of London og meget mere.

🛍️ Shop Amok: Gå på opdagelse i de hippe butikker på Oxford Street, og find unikke ting på de farverige markeder i Camden Town.

🎭 Kultur & Underholdning: Se en musical i Londons berømte West End, Natural History Museum og London Dungeons.

🍔 Lækker Mad: Prøv alt fra fish and chips til street food fra hele verden på Borough Market.

🎉 Nye Venskaber: Mød nye mennesker og hæng ud med dine venner i en af verdens fedeste storbyer.

Hvad er inkluderet i prisen?

Turen koster 5000. Prisen inkluderer transport og flybillet, hotel med morgenmad og billetter til ovenstående aktiviteter

Alder:

Du skal gå i 8. klasse eller derover for at deltage i rejsen.

Hvad er planen?

Vi mødes på Odense banegårdscenter (præcise afrejsetidspunkt kommer senere), hvor vi tager et tog til Kastrup og flyver derfra til London.

Tilmelding og betaling:

Der skal betales i to rater med følgende deadlines:

- Depositum på 1.500 betales senest 14/11 2024 (Depositummet er ikke refunderbart)

- Anden betaling betales senest 27. februar 2025 (der vil blive udsendt et betalingslink)

Medarbejder

Sofie Laasby

Pernille Cecilie Koksbang

Tid og sted

mandag 14. apr. kl. 0:00 - fredag 18. apr. kl. 0:00
Kulturhuset Fjorden - Regnar langesvej 1, 5300 Kerteminde

Andre hold i samme kategori